
El diari ‘El Faro de Ceuta’ ha filtrat les curioses exigències que ha demanat el Barça al restaurat de l’hotel de Ceuta on estaran concentrats per jugar el partit de quarts de final de la Copa del Rei. El club blaugrana s’ha encarregat de demanar un menú amb el mínim detall.
El salmó de Dembélé ha de tenir “un daurat molt intens”
El Barça ha demanat que els ous siguin ecològics. Seran per fer truites i ous ferrats “a l’últim segon i que no quedin greixosos”. La truita serà per fer l’arròs tres delícies, que s’haurà de tallar “en dauets petits” i que acompanyaran de pit de gall d’indi fumat “tallat en daus petits d’uns 0,5 centímetres aproximadament”.
Per als segons, el Barça ha demanat “contracuixa de pollastre sense pell, neta de greix, nervis i sang” i que s’ha de servir “ben daurada per totes les cares, cruixents i trossejades”. Pel que fa al peix, el llenguado fresc ha d’estar “perfectament filetejat, sense pell, sense espines i sense la part de la ventresca” i vuit racions de salmó, una de les quals ha d’estar “molt feta i d’un color daurat intens per a Dembélé”.
Altres peticions són que els cirerols no tinguin pell, Heura com a substitutiu de la carn i com han de fer el puré de patates (“amb passapuré i varetes”).