Escolta aquesta notícia

L’Europa ha tastat de totes totes com se les gasta un dels grans candidats a pujar de Primera Federació a Segona Divisió. Els escapulats, que estan fent una temporada magnífica en l’estrena a la categoria de bronze del futbol estatal, han caigut (2-0) a mans de l’Atlètic de Madrid. I ho han fet en un partit en què el filial matalasser ha estat millor. Pel seu talent ofensiu i també perquè han tancat la defensa quan ja tenien un marcador favorable. Iker Luque i Arnau Ortiz han fet els gols matalassers. L’Europa es manté en llocs de play-off.

Iker Luque desfà la igualada

L’Atlètic de Madrid de Fernando Torres ha dominat la possessió des de l’inici del partit. Declaració d’intencions del filial matalasser, que ha anat madurant el duel a poc a poc. En alguna jugada aïllada, l’Europa ha volgut discutir el domini als locals, però sense èxit. Iker Luque ha confirmat el bon moment de l’Atlètic de Madrid B amb un golàs que ha desfet la igualada. Ha fet una jugada individual per banda dreta, ha deixat enrere Joan Puig i ha superat Flere amb un xut molt potent al minut 38.

L’Europa ho intenta però no pot

El gol ha fet mal a un Europa que s’ha desdibuixat. L’Atlètic de Madrid ha dominat amb fermesa després de la represa. De fet, ha marcat el 0-2 en un córner, però el col·legiat l’ha anul·lat per fora de joc. Qui no ha fallat ha estat el figuerenc Arnau Ortiz, que ha completat un contraatac de llibre per fer el 2-0 definitiu. El gol ha estat la sentència del duel a falta de mitja hora per al final.

Malgrat alguna acció puntual, l’Atlètic de Madrid ha sabut defensar-se bé d’un Europa que ho ha intentat. Ho ha fet, però, amb més voluntat que perill. L’Europa ja pensa en la Copa del Rei: dimecres visita el Reus Reddis.

Imatge de l'autor/a