L’Europa ja ha pogut entrenar-se a Can Dragó, la que serà la seva nova casa, com a mínim, fins a final d’any per jugar a Primera RFEF. Els homes d’Aday Benítez han pogut provar la gespa natural de Can Dragó i les sensacions han estat molt bones malgrat que reconeixen, anar encara “una mica perduts”. Encara s’hauran d’habituar al seu nou estadi, però són optimistes i creuen que “contra l’adversitat es faran més forts”.

La plantilla de l’Europa: “El terreny de joc ha quedat perfecte”

La nova gespa de Can Dragó agrada a la plantilla de l’Europa. Ja amb línies pintades, l’equip troba que està en condicions immillorables per jugar a futbol. Tal com diu Juan Flere: “El terreny de joc ha quedat perfecte”. L’equip vol que l’ambient del Nou Sardenya es mantingui a la nova llar. Confien, i molt, en la seva afició i, en paraules d’Aday Benítez, que “es repliqui la festa del Nou Sardenya”, un lloc on fa més d’un any que no coneix la derrota.

“Una mica perduts” a Can Dragó

Àlex Cano, capità de l’Europa, reconeix que encara estan una “mica perduts” a Can Dragó. És normal. Encara s’han d’habituar i no només a la gespa. La plantilla encara no té la certesa de quin serà el seu vestidor, o d’on faran les xerrades i els vídeos. Una normalitat que arribarà a còpia d’entrenaments i partits. No serà fàcil perquè, de moment, només entrenaran un dia a la setmana a Can Dragó.

En tot cas, des del vestidor consideren que, de tot això, n’aprendran i en trauran coses positives: “Ens en sortirem. Contra l’adversitat ens farem més forts“.

L’enquesta de Can Dragó