
El Barça va guanyar la Supercopa femenina i la masculina. Totes dues, al Reial Madrid, que va tenir un comportament molt diferent entre homes i dones. Mentre que el Reial Madrid masculí no va fer el passadís als campions, l’equip femení no va tenir cap problema a fer-lo i demostrar, així, l’esportivitat que acostuma a associar-se a l’esport. Tanmateix, el compte oficial del Reial Madrid femení va felicitar el Barça a ‘X’, mentre que el del masculí no ho va fer.
Del “marxem” de Mbappé al passadís del Madrid femení
La diferència de comportament entre l’equip femení i el masculí del Reial Madrid va ser evident. Després que el Barça masculí guanyés l’equip blanc per 3 a 2 i quan els jugadors blaugrana recollien les medalles, es va veure com Kylian Mbappé deia als seus companys que marxessin cap als vestidors en compte de fer-los el passadís.
L’equip femení del Madrid, en canvi, sí que va fer el passadís quan les jugadores del Barça es disposaven a anar a recollir les medalles que les acreditava com a campiones de la Supercopa d’Espanya.
Felicitació a ‘X’… només del femení
El compte oficial del Reial Madrid femení també va felicitar el Barça a la xarxa ‘X’ després de perdre la Supercopa d’Espanya. Un gest que no va tenir l’equip masculí, qui no va tenir cap deferència cap a l’equip campió.