La campanya de turisme de la Generalitat de Catalunya a la Xina està tenyida de blanc-i-blau. El RCD Espanyol, juntament amb el Departament d’Empresa i Coneixement i l’Agència Catalana de Turisme (ACT), ha llançat aquest dilluns un vídeo per a la promoció turística de Catalunya protagonitzat pel jugador blanc-i-blau Wu Lei.

Promocionar el territori català

Wu Lei explica als espectadors les emocions que es poden viure a diferents punts de Catalunya com els Pirineus, la Costa Brava, Montserrat, el Priorat i el delta de l’Ebre, entre d’altres, sota l’eslògan “Catalunya, propera i singular”. L’objectiu d’aquesta acció és promocionar el territori català com a destinació turística a la Xina, a través d’un relat que vol captar turistes potencials de cara al 2020.

Acord entre el club i l’ACT

El vídeo parteix de l’acord que des del 2017 mantenen l’Agència Catalana de Turisme i el RCD Espanyol. Fa dos anys, els dos organismes van desenvolupar una campanya per mostrar, amb el president del club, Chen Yansheng, la Colònia Güell, Montserrat, Món Sant Benet, la tradició dels castellers i la gastronomia catalana com a símbol.