Victòria de l'Espanyol contra el València
@RCDEFemeni

L’Espanyol es queda amb la victòria a casa davant el València amb un gol al temps afegit de Natàlia Montilla. Un triomf vital per a les jugadores de Sara Monforte, que han sumat 10 dels últims 12 punts a la lliga i se situen a la zona mitja de la classificació de la Lliga F.

Empat a res a la primera part

L’equip blanc-i-blau ha tingut la millor ocasió de la primera part amb un xut de Iara que finalment ha topat amb el pal. Tot i això, ha estat l’equip valencià qui ha dominat el primer temps. En els darrers minuts abans del descans s’han apropat a la porteria de Romane Salvador, però la blanc-i-blava ha salvat l’equip en dues ocasions clares de gol.

El gol al temps afegit dona la victòria a l’Espanyol

Les jugadores de Sara Monforte no s’han rendit i han continuat intentant-ho durant el segon temps fins al final, quan Natalia Montilla ha marcat el gol que donava la victòria al seu equip en el temps afegit.

Les blanc-i-blaves amb els afectats per la DANA

Les jugadores de l’Espanyol han volgut tenir un detall amb les valencianes i han sortit abans d’iniciar el partit amb una camiseta i una pancarta on es podia llegir “estem amb vosaltres damnificats DANA” i la bandera de la Comunitat Valenciana.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a