Derrota de l'Espanyol contra l'Osasuna
Foto: RCD Espanyol
Escolta aquesta notícia

L’Espanyol ha perdut per 1 a 0 contra l’Osasuna i encadena cinc jornades perdent i havent sumat només un punts dels últims 18 disputats. Ara, l’equip de Manolo González té les places de descens a dos punts quan només queda una jornada per disputar-se. Per tant, la permanència passa per l’última jornada en què els blanc-i-blaus haurien de guanyar o, en cas contrari, esperar una ensopegada del Leganès. I tot això després d’haver perdut per 2 a 0 contra l’Osasuna.

L’Osasuna sorprèn l’Espanyol als primers minuts

L’Espanyol no ha començat de la millor manera, perquè al minut 16, l’Osasuna ha obert el marcador (1-0) amb una jugada en la que Aimar Oroz ha xutat, ha tocat l’esquena de Budimir i posteriorment ha entrat a la porteria de Joan García. Tot i els intents de l’Espanyol, el marcador no s’ha tornat a moure i han marxat al descans amb l’1 a 0.

La segona part, sentencia els blanc-i-blaus

Després del descans, el partit ha estat més igualat i amb ocasions pels dos equips. I finalment ha estat l’Osasuna qui ha marcat. Raul, en el temps afegit, ha fet el segon gol dels navarresos i ha deixat el definitiu 2 a 0 en el marcador. Ara, l’Espanyol ho deixa tot pendent del partit del pròxim cap de setmana contra Las Palmas. un duel on els blanc-i-blaus es jugaran la permanència a Primera Divisió

Imatge de l'autor/a