Espanyol Rayo Vallecano amistós pretemporada
@RCDEspanyol

L’Espanyol s’ha mostrat dolgut perquè els aficionats blanc-i-blaus no han pogut veure en directe per TV3 l’amistós contra el Rayo Vallecano d’aquest dissabte a Marbella. El club perico exigirà a l’ens públic català les explicacions pertinents per saber què ha passat. La Corporació Catalana de Televisió ha explicat que no s’ha pogut emetre per problemes tècnics amb el satèl·lit.

Comunicat íntegre de l’Espanyol

“El RCD Espanyol lamenta profundament que TV3, que té els drets de retransmissió i producció de l’enfrontament amistós d’avui contra el Rayo Vallecano, no hagi estat capaç d’emetre el partit en directe, tal com estava previst.

Per respecte als socis i aficionats pericos que confiaven a poder veure el partit en la nostra emissora pública, exigirem saber els mitjans que s’han desplegat avui per garantir l’emissió de l’amistós, així com els motius que han impedit que aquest dissabte complissin el compromís adquirit amb el RCD Espanyol i amb els seus aficionats.

Tal com ja hem traslladat als responsables de la nostra televisió pública, a més de les explicacions pertinents sobre el lamentable incident d’avui, exigirem saber els mitjans que es desplegaran els pròxims partits per als quals també disposen dels drets d’emissió”.