“Volem estar a l’altura del que els nostres socis mereixen”, així s’expressa l’Espanyol en un comunicat que ha enviat als socis abonats en un moment en el qual es preveu que es reprendrà el campionat de Lliga però que en cap cas es farà amb públic a les graderies de l’RCDE Stadium per culpa del coronavirus.

Busquen la manera de compensar el que s’ha pagat i no es podrà gaudir

L’objectiu del RCD Espanyol és “proposar solucions equilibrades i coherents pel que fa als abonaments de la temporada 2019-2020. Per aquest motiu, el club es tornarà a posar en contacte amb els abonats pericos per oferir-los més concreció sobre aquesta compensació pròximament, així que la situació general estigui més definida”.

 

 

El club, sensible a la situació dels socis

En aquest comunicat s’explica que “totes les àrees implicades dins del club estan treballant coordinadament en els múltiples escenaris que es poden preveure a data d’avui, es vol trobar la millor manera de compensar la situació, tot i ser sensibles també a les dificultats que els nostres socis i abonats es trobaran dins d’un nou entorn tan variable i de crisi, que esperem que sigui el més curt possible”.

 

Campanya d’abonaments a Segona

Pel que fa als abonaments per a la temporada 2020-2021, en la què l’equip estarà a la Segona divisió, l’Espanyol farà una campanya més agressiva en la qual, els nous abonats pagaran un preu reduït que anirà més enllà del 50%. Els abonats actuals que optin per la compensació no pagaran res.