Escolta aquesta notícia

Sergio Castillo i Eric Pimentel són rivals i amics, ja que van coincidir a l’Horta de Nacho Castro. Ara, el primer és central al Sant Andreu i, el segon, davanter a l’Europa, això vol dir que es podrien enfrontar cara a cara al derbi del proper diumenge, 30 de març, que es podrà seguir en directe a betevé. Els hem ajuntat al Narcís Sala per fer-los una entrevista per parlar del derbi, del moment de l’equip, dels objectius i de la massa social, entre d’altres.

Un derbi que recorda al que es va jugar el 2023 a Tercera RFEF

El derbi entre l’Europa i el Sant Andreu recorda al que es va disputar la temporada 2022-23 a Tercera Federació. Aleshores va arribar quan restaven quatre jornades per al final (ara en queden sis) i l’Europa tenia dos punts de marge sobre el Sant Andreu (ara en tenen un). Aquell partit va acabar en empat gràcies al gol, a l’afegit, de Ricky Vidal, que mantenia a l’Europa al lideratge i depenent d’ell mateix, però la realitat és que tots dos van punxar a les següents jornades. Casti recorda que van tenir opcions d’acabar líders i pujar directes, però no les van aprofitar. Amb aquell record, tan Casti com Pime creuen que el derbi d’aquest diumenge serà important però no definitiu.

Sergio Castillo i Eric Pimentel reivindiquen les aficions d’Europa i Sant Andreu

Aquest diumenge, 30 de març, el Narcís Sala estarà ple amb 6.531 persones animant el seu equip de les quals, 800 seran seguidors escapulats. Un pas més en aquest creixement continu de les masses socials de Sant Andreu i Europa. Segons Casti, qui ha viscut partits amb l’estadi ple, i d’altres amb 2.000 persones desplaçades a un camp rival, és una afició de categoria superior i creu que “l‘única cosa dolenta que té la nostra massa social és que t’hi acabes acostumant. No ho hauries de fer, però t’acabes acostumant que el camp estigui ple i no pari de cantar. I a mi em fa ràbia haver-m’hi acostumat“.

L’entrevista sencera a Sergio Castillo i Eric Pimentel