Joan Peñarroya és el nom propi del partit que enfrontarà el Barça amb el Partizan aquest divendres, 9 de gener, al Palau Blaugrana. L’exentrenador del Barça torna a la que va ser casa seva durant més d’una temporada fins que el van acomiadar per culpa dels mals resultats. Peñarroya torna amb la incògnita de saber com serà rebut. Si amb indiferència, xiulets o aplaudiments.

Xavi Pascual i Toko Shengelia defensen Peñarroya

A la roda de premsa prèvia al partit, tant Xavi Pascual com Toko Shengelia han defensat Joan Peñarroya i han assegurat que esperen que el Palau Blaugrana el rebi bé.

Per a Xavi Pascual, Joan Peñarroya “ha estat el nostre entrenador. Espero que el Palau el rebi molt bé. De vegades les coses surten bé o malament. És molt bon tio. Va posar-ho tot”. L’entrenador actual del Barça ha anat més enllà i ha assegurat que Peñarroya “és un dels nostres i espero que el públic el rebi molt bé”.

Toko Shengelia només va coincidir uns mesos amb Peñarroya, però el georgià també l’ha defensat i ha agraït la seva feina davant els mitjans: “Ens coneix molt bé i serà complicat. A escala sentimental som humans. Li tenim molta estima. El Palau el rebrà amb molts aplaudiments i moltíssima estima. Jo ho faré. Hem tingut moments bons i jo ja li vaig agrair tot el que va fer i demà li tornaré a agrair”.

Torna el públic al Palau després de guanyar el Madrid i el Maccabi a porta tancada

El partit contra el Partizan serà emotiu més enllà de la tornada de Joan Peñarroya i dels exjugadors Jabari Parker i Nick Calathes perquè el Barça es retrobarà amb el seu públic. I ho farà en bona dinàmica i després de guanyar el Madrid al Wizink. Una victòria important pel resultat i també perquè es va trencar una ratxa de nou derrotes consecutives contra els blancs i que, de ben segur, el públic voldrà celebrar amb l’equip. Un fet que no va succeir contra el Maccabi per culpa d’haver estat obligat a jugar a porta tancada.