Josu Rodríguez ha estat un dels jugadors més afectats per l’eliminació del Sant Andreu a càrrec del Rayo Majadahonda. El 22 quadribarrat, molt emocionat al final del partit i amb llàgrimes als ulls, ha patit moltíssim per no haver-se pogut classificar per a la segona eliminatòria de play-off d’ascens a Primera RFEF. Un Josu que, entrevistat al final del partit, ha assegurat que voldria continuar al Narcís Sala, però amb unes paraules que semblen un comiat.
Les paraules de Josu Rodríguez sobre la seva continuïtat
Josu Rodríguez ha fet una entrevista postpartit als micròfons de betevé i no ha estat, ni de bon tros, rotund sobre la seva continuïtat, tot i que ha assegurat que ell ho signaria: “No sé si és el meu últim partit aquí, espero que no. Aquesta temporada ha estat complicada per a mi esportivament. Per partits així, hem de gaudir de tots els moments. Intento viure-ho, els minuts que tinc, sent important o no, i avui és molt important perquè és una decepció per al club i l’afició. M’omple d’orgull que m’aplaudeixi tota la gent, porto molt de temps aquí i estic molt satisfet que la gent m’estimi tant”.
“”Jo signo amb els ulls tancat i renunciant a moltes coses, però no depèn només de mi””
“No sé si l’any vinent continuaré vestint la samarreta quadribarrada. És molt aviat. Per mi, sí, jo signo amb els ulls tancats i renunciant a moltes coses, però no depèn només de mi, i al final s’han de parlar moltes coses. Jo aquí estic com a casa meva, només fa falta veure com m’anima la gent. Si pel que fos, s’acaba, s’acabarà amb orgull, que això és el més important.”