Escolta aquesta notícia

La nedadora del CN Sant Andreu, Emma Carrasco, ha acabat en la setzena posició a les semifinals dels 200 estils del Mundial de natació que s’està disputant a Singapur. La lleidatana ha acabat amb un temps de 2 minuts, 12 segons i 40 centèsimes i no ha pogut entrar a la final.

Emma Carrasco disputa les semifinals

La nedadora del Club Natació Sant Andreu i integrant de la selecció espanyola de natació que està disputant els Mundials de Singapur no ha aconseguit classificar-se per a la final dels 200 estils en acabar a la setzena posició a les semifinals amb un temps de 2:12:49.

La lleidatana, que ha accedit a la penúltima ronda després de fer una cursa de desempat contra l’eslovaca Tamara Potock, s’ha quedat a dos segons de la irlandesa Ellen Walshe, que ha aconseguit el bitllet per a la final amb un crono de 2:10:49.

Més lluny ha acabat la nedadora del Sant Andreu, que va ser semifinalista d’aquesta prova als Jocs Olímpics de París, de la canadenca Summer McIntosh, campiona olímpica, que disputarà al final amb el millor temps de totes les participants després d’aturar el crono amb una marca de 2:07:39.

Un cop disputada la semifinal, Emma Carrasco ha reconegut: “He gaudit molt la prova tot i que m’hagués agradat nedar una mica més ràpid, però hem decidit enfocar la prova d’una manera diferent. Començar amb la papallona més tranquil·la, per no pagar-ho amb el crol al final”.

Malgrat tot, la nedadora afirma: “Les nedadores que tenia al costat han marxat i el crol m’ha costat una mica més”.

L’Emma encara té pendent dues proves més per disputar al Mundial de Singapur. Són els 200 braça i els 400 estils.