El Sant Martí – Adrianenc s’ha assegurat un lloc en el play-off d’ascens a Divisió d’Honor Plata. Els barcelonins han superat el filial del Granollers per 38 a 31 en un duel vibrant. Quan falten dues jornades el conjunt de Sant Martí s’assegura jugar les eliminatòries per pujar.
Ho vols veure abans que ningú?
esports
El Sant Martí – Adrianenc es classifica per al play-off d’ascens (38-31)
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist