
Xavi té una lesió fibril·lar i s’estarà uns 15 dies de baixa. Keita té una ruptura muscular i no podrà tornar jugar fins d’aquí a tres o quatre setmanes. Aquestes dues lesions musculars s’uneixen a les 4 de la setmana anterior i d’aquí a 10 dies tornarà la Lliga de Campions.