L‘Espanyol 2026-27 ja està en marxa. Després de dos dies de revisions mèdiques i proves físiques, aquest dijous l’equip ha fet el primer entrenament. A les ordres de Manolo González ja hem pogut veure les tres cares noves, Àlex Calatrava, Quilindschy Hartman i Gabriel Moscardo que, de moment, ha incorporat el club blanc-i-blau. El director general esportiu de l’Espanyol, Monchi, ha passat per la sessió i ha enviat a la plantilla un missatge motivador de cara a la temporada que acaba de començar.
El missatge de Monchi a la plantilla
Monchi, primer de tot, ha volgut donar la benvinguda a les tres incorporacions i també als jugadors que han tornat d’estar cedits. I el seu missatge directe ha estat que aquest primer entrenament ha de ser “el primer pas d’una temporada que tant de bo i Déu vulgui que sigui el màxim d’exitosa possible”.
Discurs ambiciós
El director general esportiu de l’Espanyol ha deixat clar que vol que comenci a rodar la pilota amb els amistosos i el partits oficials i que des de la direcció esportiva han intentat fer tot el possible perquè la plantilla sigui el més competitiva possible i es puguin aconseguir objectius importants i patir el menys possible.
Monchi ha demanat a la plantilla el major esforç possible, tot i que sap que són bons professionals, ja que li ho han demostrat. Per últim, ha apel·lat a la sort, que ha dit que és necessària perquè és puguin aconseguir els objectius i que, quan acabi la Lliga, es pugui recordar com a un any bonic, on s’han viscut moments inoblidables i s’han aconseguit objectius importants.