Diego López s’ha mostrat molt satisfet amb la gran dinàmica de l’Espanyol en aquest inici de temporada. El jugador blanc-i-blau ha destacat que els seus resultats reflecteixen “com l’equip gaudeix i rendeix al màxim en cada entrenament i partit
“. El porter gallec ha dit que, tot i que l’equip no ha sumat a domicili, “l’important és mantenir la ratxa com a locals, jugant bé i mantenint la nostra idea de joc“. Finalment, López ha explicat que amb el nou canvi d’entrenador “han fet un salt en la part ofensiva i en la de contenció”.