El Barça de rugbi ha perdut el derbi contra la Santboiana per 17 a 27 en la sisena jornada de la Divisió d’Honor masculina. Els blaugrana no han pogut fer res davant el conjunt de Sant Boi, que s’ha avançat 0 a 10 a l’inici del partit
El Barça de rugbi, a remolc de la Santboiana
Hi havia ganes de revenja per part dels jugadors de la Santboiana després de caure eliminats a la Copa contra el Barça. D’aquesta manera, els de Sant Boi s’han resquitat contra els blaugrana. El partit ha estat molt igualat i intens. L’equip de Sergio Guerrero s’ha avançat 0 a 10, però els blaugrana han capgirat el marcador en un minut gràcies a dos assajos: un de Pedro Maximiliano Alonso i l’altre de Cetti. Les dues transformacions de Mansilla, 14 a 10. Abans del descans Jordi Jorba ha posat el 14 a 17.
A la segona part ha seguit la igualtat fins que Johann Eschenbach ha col·locat el 14 a 24. D’aquí fins al final, un cop de càstig per a cada equip ha deixat el marcador en 17 a 27. Els blaugrana jugaran el proper cap de setmana les semifinals de la Copa a la Teixonera contra El Salvador.