Espanyol B i Sant Andreu no han passat de l’empat (1-1) en el derbi barceloní de pretemporada. Lucas Viña ha avançat els quadribarrats a l’inici del matx, però a la represa, Polli ha igualat el resultat i, el marcador ja no s’ha mogut més. Un duel que ha estat marcat per les substitucions, ja que els dos entrenadors han volgut donar minuts a diversos jugadors de la plantilla.

El Sant Andreu colpeja primer

Els dos conjunts han començat el partit intensos i tant blanc-i-blaus com quadribarrats han disposat d’ocasions per obrir la lluna. L’encarregat d’estrenar el marcador, però, no podia ser cap altre que Lucas Viña, el defensa amb ànima golejadora, que ha fet el 0 a 1 al minut 19 després de rematar una gran passada d’Alexis. Un resultat que s’ha mantingut fins a la mitja part.

Els blanc-i-blaus igualen el resultat

El Sant Andreu ha començat la segona meitat per davant al marcador, però l’Espanyol B no ha tardat en igualar el resultat. Polli, al minut 46, ha fet un gran gol que ha suposat l’1 a 1. Amb l’empat a l’electrònic, els dos tècnics han aprofitat per fer diversos canvis i donar minuts a diversos jugadors de la plantilla. Finalment, el matx ha acabat amb empat (1-1).