L’actual capità del Barça, Marc-André ter Stegen, ha aixecat molta polseguera en les últimes setmanes arran de l’operació que li van fer. El pols entre l’alemany i el club és més que evident, i bona part de l’afició blaugrana discrepa de l’actitud del porter. Tots aquests factors han provocat que ara mateix trontolli la capitania de l’equip. Després del partit entre el Seoul i el Barça, però, tant Ferran Torres com De Jong van assegurar que Ter Stegen és qui té més números de ser el capità de cara a la temporada vinent.
“La plantilla veu Ter Stegen com a capità”
Tot i que Flick va assegurar en roda de premsa aquesta setmana que el capità s’escollirà una setmana abans de començar la temporada, del tema de la capitania en parla tothom. La plantilla, però, sembla estar convençuda amb Ter Stegen. “Per mi, el Marc és el capità de l’equip, com en la temporada anterior. Li dono molt suport i, pel que jo sé, la plantilla, també”, va explicar Frenkie de Jong en la zona mixta. Qui també en va parlar va ser Ferran Torres, que va dir: “No sé si hi haurà votacions o no, no n’hem parlat, però m’imagino que el capità serà Ter Stegen, només per la veterania i els anys que fa que està al club”. Ara mateix, doncs, tot apunta que l’alemany portarà el braçal un any més.