Vitor Roque
Sara Gordon - FC Barcelona
Escolta aquesta notícia

Vitor Roque no té futur al Barça. Això sembla clar. El davanter brasiler, cedit al Betis, és el gran objectiu del Palmeiras, que està disposat a pagar 25 milions d’euros per un percentatge de la fitxa de Vitor Roque. El Barça ho veu bé, perquè seria una operació sense pèrdues després de pagar per ell 30 milions fixos i 31 en variables dels quals no se n’ha abonat cap. El problema és que Vitor Roque està cedit al Betis fins a final de temporada i el Palmeiras ha de convèncer els sevillans. Després de dies d’estira-i-arronsa, el club brasiler ha posat una data límit de 48 hores per tancar el traspàs de Vitor Roque.

El Betis s’ha de decidir en 48 hores

Amb el vistiplau del Barça per enllestir la venda de Vitor Roque al Palmeiras, el gran escull és el Betis. El club andalús li paga la fitxa íntegra i el té cedit fins a final de temporada amb la opció d’ampliar-la una més i de comprar el davanter. Tot i el bon inici de Vitor Roque, el cert és que el davanter ha perdut importància als esquemes de Manuel Pellegrini i, a més a més, li han fitxat competència directa. Tot i això, el tècnic xilè és reticent a desprendre’s del davanter en aquest moment de la temporada i el Betis demana una indemnització per acabar cedint-lo.

Un joc a tres bandes en què ningú vol cedir. El Barça vol 25 milions per no tenir pèrdues, el Betis una indemnització i el Palmeiras no pagar més d’aquests 25 milions. Cansats de tot l’enrenou, el club brasiler ha decidit posar una data límit de 48 hores per acabar fitxant Vitor Roque. Al Brasil creuen que la indemnització per als andalusos seria el sou que s’estalviarien de la fitxa que li deixarien de pagar durant quatre mesos. Tot plegat, un trencaclosques que cada cop està més a prop d’acabar-se. Ja sigui amb Vitor Roque al Betis o al Palmeiras.