Situació insòlita en la roda de premsa de Ronald Koeman en la prèvia del partit del Barça al camp del Cadis. Koeman ha arribat a la sala de premsa i s’ha posat a llegir un comunicat de dos minuts i quan ha acabat no ha acceptat cap pregunta dels periodistes presents a la sala.

Ronald Koeman informa els capitans

La decisió de llegir el comunicat ha estat unilateral del tècnic del Barça. Just abans d’acabar l’entrenament d’aquest dimecres Koeman ha informat als capitans de l’equip de la intenció que tenia i aquests han posat al corrent la plantilla. Segons diverses informacions, tot i que els capitans tinguessin constància del comunicat no vol dir que hi estiguin o no d’acord.

L’entrenador abans d’entrar a la sala de premsa també ha fet cinc cèntims de la seva idea al Departament de Comunicació del club, que li ha recomanat que respongués a les preguntes dels periodistes com és habitual i tradicional en les prèvies de tots els partits.

Laporta, informat minuts abans

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha estat informat pocs minuts abans de llegir-se el comunicat de les intencions de Ronald Koeman. De fet, el president està a Huelva en una trobada de penyes. A hores d’ara Laporta no té intenció de respondre al comunicat de Koeman.