L’Europa ha perdut per 3-2 contra el Celta Fortuna en la tornada de les semifinals del play-off d’ascens a Segona Divisió i s’ha quedat a les portes d’un ascens històric. Els d’Aday Benítez s’han avançat a la primera meitat amb un gran gol de Jordi Cano. A la segona, els gallecs han reaccionat i han capgirat el marcador amb dos gols de penal d’Hugo González. Quan pitjor estava el conjunt de Gràcia, Cano ha tornat a aparèixer per fer l’empat a 2-2 des dels onze metres i enviar el partit a la pròrroga.
L’empat no li servia a l’Europa i, en el temps extra, ha intentat aconseguir un gol que l’apropés a la final del play-off. Finalment, però, ha estat l’equip local qui ha fet el gol. Ángel Arcos ha marcat el 3-2 en un xut des de la frontal per frustrar qualsevol opció d’ascens dels escapulats.
Una temporada excel·lent
L’Europa finalitza així una temporada històrica. Un any després de l’ascens a Primera Federació, els d’Aday han aconseguit amb escreix l’objectiu de la permanència, i han fet somiar a tota l’afició amb un possible ascens a Segona Divisió.
Siempre ahí q tener respeto y diálogo