
El derbi entre el Sant Andreu i l’Europa, que es disputarà el proper 30 de març a les 19.15 h i que podreu seguir íntegrament a betevé, va camí de convertir-se en el derbi més decisiu dels últims temps, ja que pot valdre un ascens directe a Primera RFEF. És per això que l’afició quadribarrada hi està responent de manera massiva i en només cinc hores ja s’han venut 2.500 entrades als socis. El nombre total d’entrades que es vendran per al duel al Narcís Sala és de 6.531.
La meitat de l’aforament del Narcís Sala ja està venut
A les 16 h del dia 17 de març es van posar a la venda les entrades per als socis. I aquella mateixa nit ja se n’havien venut 2.500, una bogeria a 14 dies del partit que només s’explica per la passió que aixeca aquest derbi.
De fet, a les entrades que ja s’han venut als socis andreuencs s’hi han de sumar les 800 que el Sant Andreu ven a l’Europa per als seus aficionats. És a dir, que en total ja n’hi ha de col·locades 3.300, que representen el 50 % de l’aforament del Narcís Sala per a aquest partit.
Encara queden entrades per vendre
Els abonats del Sant Andreu tenen prioritat per adquirir les entrades en línia des de dilluns, 17 de març, fins diumenge, 23 de març. A partir de dijous, 20 de març, la venda s’obrirà per als membres del futbol base i del bàsquet base del Club Fènix Andreuenc, amb el termini per a la compra d’entrades també fins diumenge, 23 de març.
A partir de dilluns, 24 de març, les entrades ja no estaran disponibles a preu de soci i fins al dimarts 25 de març els socis podran adquirir una entrada addicional per a acompanyants a preu de públic general, sempre que n’hi hagi. Finalment, a partir del dimecres 26 de març s’obrirà la venda general a través d’internet fins que s’esgotin les entrades.
L’Europa disposarà de 800 entrades, que li seran entregades el dia 19 de març i que el club gracienc podria posar a la venda el proper dilluns, 24.
