L’equip femení de rugbi del FC Barcelona continua el seu camí en la màxima categoria de l’esport de la pilota ovalada. Aquesta és la segona temporada a Primera Divisió i les blaugrana van viure a l’inici de curs canvis al cos tècnic i la marxa de jugadores importants, amb la qual cosa es van quedar amb pocs efectius a la plantilla. Aquesta sèrie de canvis han posat a prova la seva resiliència, segons explica Sílvia Julià, jugadora del FC Barcelona.
Malgrat les dificultats inicials i una primera volta marcada per la irregularitat dels resultats, l’equip ha demostrat una notable evolució des de principi de temporada. La determinació i el treball diari de les jugadores han estat fonamentals per superar els obstacles i aconseguir una millora significativa en el seu rendiment.
Tot i les baixes i els canvis, l’esperit del conjunt s’ha mantingut intacte, la qual cosa ha permès a les blaugrana marxar abans de l’aturada de Nadal amb una victòria important, que ha servit com a injecció de moral per afrontar la segona part de la temporada. L’entrenador del Barça, Stacy Duvenage, assegura que des del principi ha vist potencial en l’equip i que si continuen per aquest camí ascendent podran revertir la situació.
Els objectius per a aquesta temporada
El Barça de rugbi femení té els objectius de la temporada clars: consolidar-se en la màxima categoria i continuar creixent com a equip. Tot i les dificultats, les jugadores confien en la seva capacitat per aconseguir grans coses. La segona volta es presenta com una nova oportunitat perquè el conjunt demostri el seu potencial i continuï escalant posicions en la classificació.