Juvenil A Barça guanya Lliga amb gol Ibrahim Diarra
Foto: @FCBmasia
Escolta aquesta notícia

El juvenil A del Barça no ha fallat i s’ha proclamat campió de la Lliga de Divisió d’Honor juvenil. El conjunt de Juliano Belletti només necessitava un punt al camp de l’Espanyol per certificar el títol i ha guanyat per 0 a 3. Ara bé, el nom més destacat ha estat el d’Ibrahim Diarra, el jove malià, ha fet el 0 a 1 amb un autèntic golàs i ha confirmat que el Barça va estar encertat a l’hora de fitxar-lo. A Diarra, ja adaptat, al club, se li comença a quedar petit el juvenil.

Apunteu aquest nom: Ibrahim Diarra

Ibrahim Diarra és un dels joves futbolistes més prometedors de tot Àfrica. Nascut el desembre del 2006, el Barça es va avançar a molts clubs i el va fitxar després de despuntar al Mundial sub-17 d’Indonèsia, en què va ser el millor d’una selecció de Mali que va acabar tercera. Tot i que al Barça li estava constant consolidar-se, el cert és que una vegada ha recuperat la forma física després d’una lesió, comença donar mostres de la seva qualitat.

Ibrahim Diarra és un migcampista esquerrà hàbil amb la pilota i amb recorregut. A més, és molt corpulent gràcies als 1,80 metres d’alçada i que és contundent. Diarra també pot jugar d’extrem.

La temporada del Juvenil A del Barça pot acabar en triplet

A la Lliga aconseguida avui, el juvenil A del Barça hi ha de sumar i la Copa del Rei que va guanyar el 16 de març després de golejar el Saragossa a la final amb una maneta. Però el doblet es podria convertir en un triplet perquè l’equip de Belletti està classificat per a la Final Four de la Youth League, la Champions juvenil. Seria la cirereta a una temporada que ja és excel·lent.