El Barça goleja l'Espanyol i acaricia el títol de Lliga | Primera Divisió
Foto: FC Barcelona
Imatge de l'autor/a

El Futbol Club Barcelona ha guanyat 4 a 1 davant l’RCD Espanyol. Ferran Torres, amb un doblet, ha encarrilat pràcticament el partit poc abans de la mitja hora de joc. Pol Lozano ha retallat distàncies per als visitants, però Lamine Yamal i Marcus Rashford han arrodonit la tarda en els instants finals per als blaugrana. La victòria acosta el Barça al títol de Lliga, mentre que l’Espanyol continua sense conèixer la victòria aquest any.

Doblet de Ferran per encarrilar el partit

Quasi tres mesos ha hagut d’esperar l’afició del Barça per tornar a veure marcar Ferran Torres. El davanter culer ha rematat un córner al segon pal servit per Lamine Yamal per fer el primer gol del partit. Amb aquest gol, Ferran ha trencat una ratxa de 13 partits sense marcar, concretament des del 31 de gener a Elx. El doblet ha arribat uns minuts més tard. Una passada amb l’exterior de Lamine ha deixat el golejador blaugrana completament sol davant del porter. El valencià no ha desaprofitat l’oportunitat i ha fet el segon amb un xut creuat.

L’Espanyol ha lluitat, però sense premi

Pol Lozano ha donat esperances als pericos a la represa del matx. Al minut 55, el migcampista català ha caçat el refús d’una centrada a l’àrea petita per retallar distàncies. El partit s’ha animat, però els gols de Lamine Yamal i Marcus Rashford al tram final han tallat les ales als blanc-i-blaus, que segueixen immersos en la mala dinàmica. El Barça, en canvi, amplia el seu avantatge amb el Reial Madrid a nou punts quan falten set jornades per acabar la Lliga.