De Primera Catalana a la Lliga Elit l’any passat. Enguany, de la Lliga Elit a Tercera Federació. El Martinenc ha aconseguit el segon ascens consecutiu en una darrera jornada al camp de l’Atlètic Sant Just. Els barcelonins han empatat a zero i han acabat segons a la Lliga, posició que els ha donat l’ascens directe. L’equip de Toni Carrillo ha celebrat sobre la gespa amb molta eufòria i alegria el fet d’haver tornat l’equip a la cinquena màxima categoria del futbol estatal. Tornaran a jugar a Tercera Federació set anys després.

Un últim partit del curs amb poca emoció

La igualtat sobre el terreny de joc s’ha mantingut d’inici a final. És cert que el Martinenc ha tingut algunes ocasions de perill i podria haver mogut el marcador, però no ha sabut materialitzar-les. Les més clares han arribat a la segona meitat. Primer, amb una ocasió al minut 48 en què Sosa ha estat a punt de marcar però la pilota ha marxat molt a prop del pal esquerre. I, després, amb un xut perillós d’Osorio al minut 71 que ha aturat el porter local. Tot i l’empat i el partit poc emocionant, el moviment i l’alegria han arribat quan l’àrbitre ha xiulat el final. Jugadors, cos tècnic i membres del club han celebrat intensament l’ascens a la Tercera Federació. L’única espineta clavada és no haver aconseguit el títol de Lliga.