Escolta aquesta notícia

L’Atlètic-Barceloneta torna a una fase final de la Champions League de waterpolo després d’un any d’absència. Els mariners, des que van començar l’any 2013 a la Final Four de Belgrad, només han quedat fora de les opcions per al títol en dues ocasions. A Malta, els mariners disputaran la primera semifinal de la competició enfrontant-se al Novi Beograd.

Una Final Four després d’unes bones fases de grups i de quarts

Aquesta temporada, el Club Natació Atlètic-Barceloneta arriba a les semifinals amb un bon bagatge de les fases de grups i de quarts. A la primera va guanyar tots els partits que va disputar i va aconseguir un centenar de gols i en va rebre només 56. A la fase de quarts, una derrota, a la primera jornada contra el Ferencváros, i cinc victòries consecutives per acabar segon de grup.

Els mariners, a Malta, buscaran un títol que se’ls resisteix des de l’any 2014, quan a les Piscines Bernat Picornell van aconseguir la primera i única Champions, fins al moment, de la seva història.