Istvan Kovacs, àrbitre del partit entre el Barça i l'Atlètic de Madrid
Foto: EFE
Escolta aquesta notícia

La UEFA ha donat a conèixer el nom de l’àrbitre que dirigirà el partit d’anada dels quarts de final de la Champions League que es disputarà aquest dimecres, 8 d’abril, a l’Spotify Camp Nou. Serà el col·legiat romanès István Kovács, un nom i un cognom que són mal record per als blaugrana.

Kovács no dona sort ni al Barça… ni a l’Atlètic de Madrid

Aquest dimecres, 8 d’abril, a les 21 h, el Barça rebrà la visita de l’Atlètic de Madrid en el partit d’anada dels quarts de final de la Lliga de Campions. Els blaugrana ho fan amb el bon gust de boca després de guanyar els matalassers al Metropolitano a la Lliga i del triomf, malgrat que no va servir per a res, en la tornada de les semifinals de la Copa del Rei per 3 a 0.

Flick i els jugadors confien a aconseguir un bon resultat davant l’afició i poder anar amb garanties el pròxim 14 d’abril al Riyadh Air Metropolitano.

Això sí, els dos equips disputaran el partit d’anada dels quarts amb la mirada posada en l’àrbitre de l’enfrontament. La UEFA ha decidit que el col·legiat romanès István Kovács sigui l’encarregat de dirigir el partit del Camp Nou. Per a l’àrbitre, de 41 anys, serà el segon cop que dirigeixi un partit al Barça, mentre que serà el cinquè per a l’Atlètic de Madrid en la màxima competició europea.

En el cas dels blaugrana, la presència de Kovács no porta un bon record, ja que l’únic partit dirigit pel romanès al Barça va ser en els quarts de final de la temporada 2023-2024, en què els culers van perdre contra el PSG per 1 a 4.

Això sí, a l’Atlètic de Madrid les coses no li han anat millor amb aquest col·legiat, nascut a Carei (Romania) el 16 de setembre del 1984. Amb Kovács, els matalassers no han guanyat cap dels quatre partits que els ha xiulat, amb un balanç de tres derrotes i només un empat.