
La triatleta olímpica Anna Godoy, un dels referents del triatló i una de les esportistes més destacades del panorama internacional ha fitxat pel Club Natació Barcelona. D’aquesta manera, Godoy torna al club on va començar a nedar i va fer els seus primers passos com a esportista.
Anna Godoy: el retorn al CN Barcelona, el club de la seva vida
Nascuda a Barcelona al 1992, Anna Godoy és filla de Francisco “Tiburón” Godoy, un dels referents del triatló estatal en les dècades del 1980 i 1990 i germana del també triatleta Francesc Godoy. El palmarès de l’Anna és realment impressionant: ha participat en els Jocs Olímpics de Tòquio 2020 i París 2024, ha aconseguit les medalles de plata a la Copa d’Europa de triatló a Melilla 2015 i 20216, sisena a les sèries mundials de Yokohama 2024, quart a la Copa del Món de Santo Domingo 2019 i Weihai (la Xina) 2023.
Amb el retorn al Club Natació Barcelona, la triatleta torna a les seves arrels amb la intenció de continuar competint al més alt nivell. Per a ella, tornar al club de la Nova Escullera és un motiu per, com diu ella: “estar molt contenta i emocionada de tornar al Club que m’ha vist créixer. Sempre havia pensat que algun dia tornaria i ho faig en el moment més important de la meva carrera esportiva. Ajudaré el club en les competicions nacionals i portaré el nom del Club Natació Barcelona per tot el món“.
Anna Godoy, tota una vida al CN Barcelona
Repàs fotogràfic a la triatleta olímpica
Des del club mariner, el seu president Bernat Antràs ha manifestat la seva satisfacció per tornar a comptar amb una esportista de l’envergadura d’Anna Godoy. Per Antràs, “és un orgull pel club recuperar l’Anna, una atleta formada al nostre planter i que representa a la perfecció tots els nostres valors de l’esforç, la dedicació i el compromís. La gran reforma de les nostres instal·lacions afavoreixen els entrenaments d’esportistes de l’altura de l’Anna, amb els equipaments necessaris perquè es pugui seguir desenvolupant com a esportista i seguir aconseguint grans èxits”.
L’Anna Godoy s’estrenarà com a triatleta del Club Natació Barcelona els pròxims 22 i 23 de febrer a la primera jornada de la Lliga Nacional que es disputarà a Alacant.