
Àlex Prat no continuarà al Júpiter. El jove jugador, de 25 anys, ha estat donat de baixa del club gris-i-grana per una decisió del cos tècnic del club de la Verneda. El migcampista havia tornat a la que es pot considerar casa seva després d’una aventura no gaire fructífera a l’Europa la temporada 2017-2018.
BAIXA | Per decisió del Cos Tècnic causa baixa Àlex Prat, jugador del Primer Equip. La Junta Directiva li agraeix la feina feta al club tots aquests anys i espera tornar a creuar camins en el futur #SomJupiter pic.twitter.com/2ZtzmSsSRF
— CE Júpiter (@CE_Jupiter) February 1, 2020
Àlex Prat, una vida al Júpiter
Àlex Prat pot ser considerat un exemple dins del Júpiter perquè va començar molt jove a l’escola del club i va anar pujant categories fins a debutar i confirmar-se com un referent de l’equip que llavors entrenava Juanjo García. Ara, Prat haurà de buscar-se equip si vol continuar jugant a futbol.
