Albertito, Sant Andreu
Foto: UE Sant Andreu
Imatge de l'autor/a

El Sant Andreu ja treballa de cara a l’estrena a la Primera Federació. Després de renovar Natxo González, aquest dilluns, 11 de maig, ha estat el torn d’Albertito García. El capità quadribarrat renova automàticament el contracte fins al juny del 2027 després de l’ascens a Primera RFEF i jugarà la seva vuitena temporada amb el primer equip del Sant Andreu, la setena de forma consecutiva. Albertito, format al futbol base andreuenc, ha estat una peça clau dins i fora del vestuari per tal d’assolir l’ascens.

Una temporada d’ensomni

Albertito ha estat un dels artífexs de l’ascens del Sant Andreu a Primera RFEF. El migcampista català ha disputat un total de 32 partits entre totes les competicions, amb 2.019 minuts jugats i dos gols. Als seus 27 anys, el futbolista de Sant Roc continua escalant posicions entre els futbolistes que més vegades han vestit la samarreta del Sant Andreu. A més a més, en l’àmbit personal, Albertito va debutar amb la selecció catalana davant Palestina a l’Estadi Olímpic Lluís Companys.