
Membres de l’Ajuntament han inspeccionat aquest dilluns al matí el Nou Sardenya després de la caiguda de la tanca a l’Europa – Sant Andreu. De fet, a primera hora s’ha dut a terme una reunió entre el club escapulat i els tècnics del consistori en què han analitzat l’estat de l’estadi.
Reunió a primera hora entre l’Ajuntament i l’Europa
A primera hora del matí, membres de l’Ajuntament de Barcelona s’han desplaçat fins al Nou Sardenya per inspeccionar l’estadi després de la caiguda de la tanca durant el derbi. En aquesta visita s’han reunit tècnics del consistori amb membres de la junta directiva per analitzar els problemes estructurals de l’estadi.
Mes enllà de la tanca, també s’ha fixat la vista en els problemes estructurals de l’estadi. Cal recordar que el Nou Sardenya es va estrenar l’any 1995 i des d’aleshores no s’ha dut a terme cap reforma significativa. És més, fa només un mes el club escapulat va llançar una proposta a l’Ajuntament per reformar certes zones de l’estadi amb l’objectiu “d’adequar el Nou Sardenya als nous temps després de 30 anys d’ús intensiu”.
Retirar la tanca i posar-hi una solució provisional
Una de les conclusions a la qual han arribat els tècnics és que la tanca publicitària s’haurà de retirar sencera. Per poder restablir amb normalitat l’activitat esportiva de l’Europa es buscarà una solució provisional mentre que des de l’Ajuntament acaben de decidir quina serà la solució definitiva.
A hores d’ara, no es coneix la data en què es puguin dur a terme les obres per recuperar la zona malmesa del gol nord del Nou Sardenya. Des del club asseguren que no es tracta d’un tràmit d’una o dues setmanes, ja que es vol trobar una solució definitiva que pugui assegurar la seguretat de l’estadi durant molts anys.