Des de divendres, 88 equips de categories benjamins, alevins, infantils i cadets participen en el campionat organitzat per l’equip barceloní. Una bona iniciativa per promocionar l’hoquei herba, ja que prop d’un miler de jugadors hi prenen part.
Des de divendres, 88 equips de categories benjamins, alevins, infantils i cadets participen en el campionat organitzat per l’equip barceloní. Una bona iniciativa per promocionar l’hoquei herba, ja que prop d’un miler de jugadors hi prenen part.
També et pot
interessar
També et pot
interessar