Més de 50 anys han passat des d'aquest escarabat fins a aquest altre. Aquest matí , els propietaris d'aquests Wolkswagen, han tingut l'excusa perfecta per treure a passejar l'orgull i els records. En Xavi és més jove, però aquest escarabat del 1953 té tota una història al darrere. Va pertànyer a un diplomàtic en uns anys en els quals disposar d'un cotxe d'importació era tot un luxe. XAVI MOLERO, propietari d'un escarabat "No és un cotxe de museu, és un cotxe per utilitzar, hem anat a Itàlia, a França, a Mallorca, a Saragossa, a concentracions d'escarabats i ens ho passem molt bé." Posar a punt un escarabat com el del Pere, ens pot acabar costant uns 20.000 euros. Un dels trets inconfusible de l'escarabat son les seves línees, disenyades per Ferdinand Porshe que havia de crear el Wolkswagen, és a dir, el cotxe del poble, un encàrrec, per cert, del dictador Adolf Hitler. Però un altre tret inconfusible és el so del motor. Finalment, l'any 1998, es va començar a produir el New Beetle, el successor de l'escarabat. Enguany aquest nou model representa la tercera generació de l'emblemàtic cotxe del poble.