080 bcn fashion desfilada

(ACN) Més d’una trentena de marques prendran part aquesta setmana en el 080 Barcelona Fashion Connect, un esdeveniment comercial internacional que impulsen el Departament d’Empresa i Coneixement a través del Consorci del Comerç, Artesania i Moda, i el Clúster Català de la Moda. El 080 Barcelona Fashion Connect suposa una evolució del tradicional “showroom” comercial que fins ara se celebrava de manera presencial durant la Setmana de la Moda.

El 080 Barcelona Fashion Connect començarà aquest dimecres amb totes les places disponibles per a marques catalanes cobertes —com per exemple Desigual, Custo, Sita Murt, Lola Casademunt, Escorpion, o Yerse— i la participació de 68 compradors internacionals davant els 50 que els organitzadors havien fixat com a objectiu. A més, aquesta xifra podria augmentar ja que les inscripcions es mantenen obertes.

Les noves col·leccions, en línia

Les principals marques catalanes de moda participaran en l’esdeveniment digital 080 Barcelona Fashion Connect presentant les seves col·leccions i capacitats comercials en línia durant dos dies —dimecres 24 i dijous 25 de març— davant de gairebé setanta agents d’arreu del món que ja han confirmat que assistiran a les presentacions. Marques i compradors podran interactuar a través d’una plataforma digital molt orientada al negoci i es concretaran reunions bilaterals.

Pel que fa als compradors internacionals, hi ha confirmada l’assistència d’una cinquantena d’agents, 12 distribuïdors i set representants de plataformes de comerç electrònic d’arreu del món; una dotzena són francesos i també hi ha força representació de compradors alemanys, belgues i britànics, i d’altres de procedents de països com Austràlia, el Canadà, Dinamarca, la República Txeca, Grècia, Hongria, Indonèsia, Irlanda, el Japó, Polònia, Itàlia, Corea del Sud, Taiwan, els Estats Units i els Emirats Àrabs.