Després d’uns anys difícils a causa de la crisi econòmica, el món de l’estètica i la bellesa comença a recuperar-se. A l’estat espanyol, l’any passat va créixer, de mitjana, un 3,5 % i representa una xifra de negoci de 6.700 milions d’euros només  en cosmètica i perfumeria. Per reforçar aquesta tendència a l’alça, els principals certamens de bellesa de Barcelona han unit forces en un sol saló destinat sobretot al públic professional. S’hi poden trobar desfilades, classes magistrals, pòdiums d’especialització i congressos com el d’Estètica, el Congrés Healthy Life & Wellness o el Congrés Internacional de Micropigmentació Avançada.

A l’espai expositiu, hi ha més de 300 estands en què un miler de marques presenten diverses novetats com per exemple un assecador que redueix a la meitat el temps per eixugar els cabells i els danya menys; liftings a base d’ingredients naturals i sense injeccions; o productes de nutricosmètica o cosmètica halal, permesa per la religió musulmana. Són propostes més naturals i orgàniques, que respecten el medi ambient o que són menys invasives.

Aquesta ha estat la principal aposta del CosmoBeauty. Segons el seu director de Comunicació, Steven Bullon, “cada vegada més, la gent es preocupa més del que menja, de fer esport i de fer una vida sana, i nosaltres vam tenir clar que aquest sector hi havia de ser, perquè ja és part de la bellesa en sí

El saló CosmoBeauty va començar dissabte, 1 d’abril, i s’allaga fins aquest dilluns, dia 3, a les 18 hores.