L’associació comercial Som Sant Antoni llança el primer número d’una revista magazín per promoure el comerç de proximitat al barri. La publicació, que serà anual, conté diferents seccions i hi han participat alguns dels prop de 200 comerços adherits a l’entitat comercial.
La revista ja és al carrer
La revista ‘Som Sant Antoni’ s’ha començat a repartir aquesta setmana amb una tirada de 6.000 exemplars. El contingut l’han fet entre tots els associats i s’hi poden trobar jocs, entreteniments, entrevistes, plans per passar un dia al barri i altres suggeriments d’activitats o gastronòmics.

L’objectiu final és conscienciar la gent per comprar al barri, com fan amb diverses campanyes. La publicació, de moment, es farà un cop l’any.

L’objectiu: promoure el comerç al barri
Des de Som Sant Antoni, amb aquesta publicació volen donar a conèixer el que és la proximitat, i el comerç del barri. Per a la presidenta d’aquesta entitat, Lídia Núñez, també és un espai de debat pel futur que els veïns i comerciants volen per al barri.
Hi col·laboren molts associats, l’Alfons Bielsa, de Bielsa Òptics, que ha preparat les 10 diferències amb una imatge del Mercat de Sant Antoni.