casa seat moto elèctrica i patinet

Per llogar una moto de la marca SEAT només s’ha de descarregar una aplicació, facilitar les dades personals i pagar pel minuts que s’utilitzi. Amb el “motosharing” l’automobilística barcelonina es llança a provar noves solucions de mobilitat per satisfer, diuen, les necessitats dels públics més joves. “Vam detectar que, sobretot la gent jove, cada vegada té menys opció de comprar un vehicle tradicional i vam buscar altres solucions de mobilitat ” ha explicat Lucas Casasnovas, director de micromobilitat Urbana Seat. Per això, la marca, reconeguda històricament pel disseny i venda de cotxes, aposta ara per vehicles de micromobilitat com la moto o el patinet i per nous models de negoci, com el servei de motos compartides o “motosharing” que, segons assegura Casasnovas, “estarà disponible a mitjans agost del 2020”.

motosharing seat motos al carrer

Una flota elèctrica que aposti per la sostenibilitat

Tota la flota que Seat ha previst per al “motosharing” serà elèctrica i tindrà bateries de fàcil extracció que permeten la càrrega sense haver de desplaçar el vehicle a un punt de càrrega. Tot pensat, diuen, per oferir als usuaris i a la ciutat una solució de micromobilitat eficient i sostenible.

bateria moto electrica seat

Barcelona com a model d’inspiració

Seat pren Barcelona com a model per dissenyar les noves propostes de futur en qüestions de mobilitat. Precisament la Casa Seat, estrenada recentment a l’avinguda Diagonal cantonada passeig de Gràcia és el centre d’operacions de l’àrea de micromobilitat de la marca. L’automobilística posa a prova els seus nous dissenys a la Ciutat Comtal i, un cop comproven que tenen el rendiment desitjat, els exporten a la resta del món.