L’entrada al certamen està inspirada en un aeroport amb un túnel sensorial amb imatges, olors i sons. La zona gastronòmica tindrà enguany un protagonisme especial amb degustacions d’arreu del món. Hi haurà tapes a un euro, tastos i demostracions de xefs, i per primera vegada aquest divendres i dissabte aquest espai obrirà a la nit.

Els visitants tambe podran participar en una gimcana d’experiències per diferents estands. Tot plegat, incloses 60 activitats diferents, per respondre a la demanda creixent de turisme vivencial i personalitzat per a cada viatger.

Aquesta edició del B-Travel comptarà amb prop de 200 expositors, amb presència d’una cinquantena de països, totes les comunitats autònomes, agències de viatges, companyies de creuers i navilieres. El saló torna a oferir rutes turístiques personalitzades en funció de l’experiència que busca el visitant.

Engloba cinc àmbits que són B-Happy (viatges en família i amb amics, escapades romàntiques i “wellness”), B-Culture (propostes relacionades amb l’art, la història i la cultura com el turisme cinematogràfic, musical i fotogràfic), B-Special (amb l’oferta de turisme de nou luxe, de compres i experiències úniques), i B-Adventure (turisme esportiu, rural, de muntanya, cicloturisme i nutic, entre altres); i B-Delicious (rutes eno-gastronòmiques).