L’aposta pel canvi de nom i per la renovació de l’antic Saló Internacional de l’Automòbil amb un protagonisme destacat de les novetats del motor amb les tecnologies més avançades aplicades a la conducció ha superat les expectatives de l’organització d’aquesta fira. El 47 % de les persones que buscaven un cotxe, s’han interessat pels vehicles connectats.

El saló del futur

El president del certamen, Enrique Lacalle, ha assegurat que “el nou format agrada al públic i als professionals” i que això s’ha traduït en més visitants i vendes que l’any passat.  També creix l’interès per als vehicles ecològics, una dada que revela que “el futur passa per preservar el medi ambient”.

Les xifres de la fira demostren el pes comercial i el paper dinamitzador del saló sobre la indústria, que s’ha consolidat entre els més importants d’Europa. En aquest sentit, Lacalle afirma que “l’èxit del saló és una mostra de la recuperació del sector automobilístic“.

Segons una enquesta el 63,3 % dels visitants té menys de 40 anys i es tracta d’un públic majoritàriament familiar.

El centenari

L’Automobile Barcelona tornarà el 2019 amb l’edició número 40, que coincidirà amb el centenari del naixement del cotxe, l’any 1919.