Després d’un any tancat per la pandèmia l’hotel Mandarin Oriental Barcelona ha tornat a l’activitat aquest 12 de març. “Ja teníem ganes de tornar i de recuperar l’equip”, diu Lourdes Gaude, directora de Vendes i Màrqueting. Serà un retorn progressiu primer amb un dels dos restaurants oberts, el Blanc, i amb una part de les habitacions. Dels 100 treballadors, durant aquest últim any només n’han continuat actius menys d’una vintena i ara se n’han reincorporat una cinquantena.

Gaude assegura que el telèfon no para de sonar: “Hi ha molt interès de poder viatjar. El turisme internacional s’ha reactivat. La vacunació està donant també una bona dosi de positivisme i per això vam creure que a les portes de la Setmana Santa era un bon moment per tornar”.

L’hotel també confia en el revulsiu que suposarà la celebració del MWC21. “Tot i que hi hagi hagut algunes cancel·lacions també hi ha confirmacions. A nosaltres ja ens han enviat contractes amb el nombre de persones que vindran. Serà un esdeveniment amb menys persones però serà!”, assegura Gaude.

La importància del client local i nacional

La pandèmia ha fet canviar el perfil del client que arriba al Mandarin Oriental. “Abans sobretot ens nodríem del client internacional, ara el que més vol venir és el nacional i el local”. Asseguren que ja tenen reserves per a la Setmana Santa.