L’Associació de Comerciants del Born-Ribera ha presentat aquest divendres una nova imatge. Un canvi estètic que vol anar més enllà d’un rentat de cara. Sota l’eslògan “Rebornem”, l’entitat vol recuperar la tradició històrica i cultural del barri per barrejar amb la modernitat.

La presidenta de l’associació, Marga Domingo, ha explicat a betevé que l’objectiu és “tornar a ser tendència al món”. Domingo ha assenyalat que, fa quatre anys, el barri era el cinquè del món en aquest aspecte i volen recuperar el terreny perdut. Per això, reclama a les administracions que ajudin el Born i que “cuidin”. “Barcelona no es pot permetre que barris com aquest vagin de baixada”, ha assenyalat.

Cultura, comerç i gastronomia

L’entitat de comerciants han posat especial èmfasi en tres punts clau per treballar la imatge de l’associació del barri. Consideren que la barreja de cultura amb comerç i gastronomia de proximitat són allò que dona força al Born. És per això que  duran a terme diverses activitats de dinamització del barri representades per aquests tres eixos al llarg dels propers mesos. Tot plegat, asseguren, per redescobrir el Born i tornar a convertir aquest barri en el centre de Barcelona i una referència per al món.