Vam tenir cues a la parada, era una bogeria“. Així recorda les primeres setmanes de confinament durant la pandèmia del coronavirus el propietari de Cal Neguit, Pere Miquel Ferré. El responsable d’aquesta parada de fruita i verdura de la Boqueria assegura que “vam haver de contractar una persona més perquè ens vingués a ajudar unes hores amb les comandes”.

Ferré recorda que “al principi ens va afectar molt” perquè, de cop i volta, es van quedar “sense 21 dels nostres millors clients“, que eren els restaurants als quals proveïen de gènere. Paral·lelament, però, “es va incrementar molt el servei a domicili“, de manera que pràcticament “una cosa va suplir l’altra” perquè “molts clients habituals d’altres zones de Barcelona no podien venir i els vam oferir portar-los els productes a casa”, explica el Pere Miquel, que afegeix que “nosaltres no podíem fallar, ara“.

“Ningú no sabia com aniria”

El propietari de Cal Neguit es mostra molt “agraït amb tota la gent de tots els mercats que hi vam ser al començament” perquè “ningú no sabia com aniria això“. A més, Ferré creu que el confinament ha servit perquè tornessin a la Boqueria veïns que “havien deixat de venir perquè no els agradava, perquè era molt incòmode o perquè no tenien tota l’oferta que demanaven”.

D’altra banda, el comerciant demana a l’Ajuntament de Barcelona que “es posi les piles” perquè “estem cansats de sentir que hem d’adaptar-nos als nous temps i nosaltres ja ho fem”. Ferré lamenta que “diuen que hem de competir amb les grans superfícies i el servei a domicili, però no ens deixen, tenim unes normatives dels anys 70″.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a