pepsi llaunes

La nord-americana Pepsico obrirà un nou centre digital a Barcelona centrat en l’aplicació de les noves tecnologies. Segons han avançat ‘La Vanguardia’ i el diari ‘Ara’, la companyia hi preveu invertir 70 milions d’euros i crearà 400 llocs de treball en els propers tres anys. Inicialment les noves instal·lacions d’aquesta multinacional de l’alimentació tindran una plantilla de 80 persones. Fonts de Pepsico consultades per betevé, però, no han confirmat aquesta informació.

Actualment la multinacional ja té unes oficines a Cornellà de Llobregat. La companyia comercialitza marques com Pepsi, Lay’s, Cheetos, Gatorade i Quaker.

L’Ajuntament i la Generalitat celebren l’anunci

El conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, assegura que inversions com la de Pepsico ajuden a posicionar el país “en l’àmbit tecnològic i de captació del talent”. Assegura que el govern té “molts projectes sobre la taula” i que alguns, com el de Pepsico, “feliçment es concreten”. “Seguim treballant per captar inversions estrangeres al nostre país, estem molt ben posicionats per aconseguir-ho”, ha assegurat.

També el tinent d’alcalde de l’Ajuntament, Jaume Collboni, ha celebrat la notícia del nou “hub” digital de Pepsico. Considera que és una “bona mostra de la capacitat de Barcelona per atraure talent i crear ocupació de qualitat”.