La marca danesa Lego ha inaugurat la seva macrobotiga al passeig de Gràcia, número 9. El local té més de 800 metres quadrats, distribuïts en dues plantes, té totes les seves col·leccions i ofereix diferents experiències immersives als visitants, a més de retre homenatge a alguns símbols barcelonins, com Antoni Gaudí o el Barça. Aquesta botiga se suma a les que la marca ja té a l’Illa Diagonal i La Maquinista.

Homenatge a Gaudí

Per donar la benvinguda als visitants, la nova “flagship store” de Barcelona té una mascota oficial formada per dos personatges, Antoni i Drago, dues creacions de Lego que volen retre homenatge a Antoni Gaudí i a l’icònic drac del Park Güell.

A més, la botiga insígnia té una gran construcció de la Sagrada Família creada amb més de 200.000 peces de Lego i per a la qual s’han necessitat més de 1.200 hores de construcció. També hi haurà una capsa amb peces que permeten recrear el Camp Nou.

Experiència immersiva

La macrobotiga està dissenyada sota el concepte de “retailtainment”, una nova modalitat creada per primer cop al juny a la botiga Lego de Nova York i fa pocs dies a la botiga de la Xina, a la ciutat de Guangzhou.

Aquest format ofereix dinàmiques immersives físiques i digitals al consumidor, per inspirar la imaginació, fomentar la creativitat i l’aprenentatge a través del joc. També ofereix altres opcions:

  • Fàbrica de minifigures: els visitants poden dissenyar la seva pròpia figura Lego i veure-la impresa.
  • Mosaic Maker“: els fans de Lego poden fer-se el seu propi retrat mosaic personalitzat amb la seva imatge.
  • Pick a brick wall“: el visitant pot seleccionar els elements que vulgui per a les seves construccions.