ALEGRIA FERNÁNDEZ, experta en tendències: "Es porta molt el verd, és el color que marca tendència i després es porta molt el cactus." Cactus, una de les tendències en decoració per a aquesta temporada, però no l'única. "Miralls, molts miralls i molts tipus de materials i de formes, però sobretot els daurats, arriba el Nadal i, amb ell, els daurats, que estan molt de moda. " I encara més... "Les cistelles estan molt de moda. Tot aquest tema molt natural també té molta tendència". JOSEP ALCARAZ, director d'Expohogar "Una mica més d'alegria hi ha, la paraula aquella tant famosa, 'crisi', ja no se sent tant, per no dir que se'n parla molt poc. La gent tira endavant." La que s'ha inaugurat avui és la 56a edició de la fira Expohogar, que ja té el doble d'expositors que en l'època més forta de la crisi, el 2008. JOSEP ALCARAZ, director d'Expohogar "És un producte molt assequible i quan hi ha recuperació econòmica es nota que la gent compra molt més aquest tipus de producte." "La fira Expohogar acull també conferències i tallers sobre estratègies de venda, màrqueting i disseny, entre d'altres. Els assistents a la fira es podran veure reflectits a les noves tendències fins al proper 20 de setembre."

En aquesta temporada de tardor-hivern el que es porta en el sector de la decoració és el color verd, segons l’experta en tendències Alegria Fernández. També ho són els miralls, els colors daurats i els productes que transmeten naturalesa, com les canyes o les cistelles de vímet. Aquestes i altres propostes formen part del saló Expohogar, que es podrà visitar fins al 20 de setembre i que ja consta de 56 edicions.

El director del certamen, Josep Alcaraz, es mostra satisfet amb el nombre d’estands que hi ha apuntats, 212, una xifra que suposa un augment de pràcticament el doble del que hi havia el 2008. Segons Alcaraz, aquest fet denota que hi ha “clars signes de recuperació” i que la gent té ganes d’invertir en decoració, ja que és un producte “assequible” i “útil”.