Aquesta taula amb cadires per al jardí dels anys 60 va cridar l'atenció de la xxxx. És l'objectiu que s'ha marcat per a aquesta primera tarda de subhasta. "Es la primera vez que voy a una casa de subastas y me parecía interesante y una oportunidad porqué hay objetos que están muy bien de precio." I no és l'única principant en aquest món que avui s'ha decidit a fer el pas. "Perquè no hi he estat mai i és una cosa que em pensava que era de gent molt rica. La gent es pensa que t'has de gastar molts diners, que no pots licitar que diuen. I veig que sí perquè hi ha coses que estan molt bé de preu." De fet, aquesta és la idea amb la qual neix Subastas Juno. Partir de preus de sortida força baixos per aconseguir atraure més públic i més divers. Aquesta calaixera de fusta massissa, per exemple, té un cost de sortida de 150 euros. I aquest llibre de Rousseau, 10. Segons expliquen els responsables del negoci, les subhastes tornen a estar de moda. L'objecte de segona mà s'ha revalorat. ABEL OBACH, Juno Subastas: "El mercat de segona mà té molt valor. També gràcies a alguns programes de televisió d'Estats Units que són de subhastes i la gent ho té al cap com una mena de moda." Per això s'han decidit a obrir aquest nou negoci, que també volen que esdevingui un nou centre cultural per al barri de Gràcia programant-hi exposicions i conferències.

Segons responsables de la casa de subhastes, que està situada al número 291 del carrer de Roger de Flor, l’article de segona mà està de moda i les subhastes també. “Això és en part gràcies a alguns programes de televisió d’Estats Units sobre subhastes”, explica Abel Obach, responsable de Comunicació de Subastas Juno. Afegeix que l’objectiu és acabar de canviar la percepció de la gent que les subhastes només són només per a gent rica.