La planta de la Zona Franca serà l’encarregada d’assumir la producció de la nova camioneta, que primer es començarà a fabricar sota la marca Nissan, però que després se’n faran variants per a Renault i Mercedes. En total se’n faran 120.000 unitats a l’any. Els sindicats calculen que, per poder assumir aquesta producció, s’hauran de contractar un miler de treballadors. Aquest és el càlcul que ha fet el portaveu de la USOC, Enrique Saludas, en declaracions a Barcelona FM.

Saludas també ha matisat el calendari que avançava la companyia en un comunicat. Mentre que Nissan apunta que encara no hi ha data per començar a fabricar aquest nou model i que serà al final “d’aquesta dècada”, el portaveu de la USOC és molt més concret i assegura que, segons les notícies que ells tenen, “la fabricació començarà al novembre”. De moment la fabricació començarà en un sol torn però, segons els sindicats, es podria ampliar fins a tres quan es comencin a fer les variants per a Renault i Mercedes.
Les unitats que es fabriquin a la planta de la Zona Franca es vendran al mercat europeu, a Sud-àfrica i també a Austràlia. Una part de la producció d’aquesta “pick-up” (70.000 unitats), però, també es farà a la planta que Nissan té a l’Argentina.